Sebastià Serra

690044339

Entre pitos i flautes m’he trobat vivint del cuentu. Tant és així que he il·lustrat més d’una setantena de llibres infantils arreu del món.
També he participat en programes de televisió (Golobica TV), en espectacles familiars (Viatge a la Lluna, l’Entrada de G. Durrell i l’Arca de Noè), fent material didàctic (Gran Teatre del Liceu, Auditori de Barcelona, Museu de la Ciència de Barcelona) i puzles (Londji, Crocodile Creek, Muduppy).
M’han seleccionat en tres ocasions a la Mostra degli illustratori di libri per ragazzi de Bologna i en dues per la Society of Illustrators de New York, al Original Art: The Fine Art of Children’s Books Illustration.
He participat en exposicions d’il·lustració a The Museum of American illustration de New York, Chicago Art Institute, Northwestern University d’Illinois, Itabashi Art Museum de Tokyo, Society of Illustrators de Korea, International Illustrators Exchange de Praga, a la Fira del Llibre de Frankfurt i a la Bologna Children’s Book Fair.
He obtingut els premis Mercè Llimona, Lola Anglada, el Premi de la Crítica Serra d’Or i en dues ocasions el Premi Junceda de l’Associació Professional d’Il·lustradors de Catalunya.